REGULAMIN DYSKOTEKI SZKOLNEJ
REGULAMIN DYSKOTEKI SZKOLNEJ
Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. Warcisława IV
1.Dyskoteka organizowana jest w internacie szkoły za zgodą dyrektora szkoły i kierownika
Internatu.
- Dyskoteka andrzejkowa odbędzie się 30.11.2023 roku.
- Dyskoteka szkolna odbędzie się w godzinach od 17.00 do 20.00 Podane godziny trwania
dyskoteki mogą być modyfikowane przez dyrektora szkoły.
- O dyskotece szkolnej dyrektor szkoły zawiadamia Komendę Policji w Szczecinku.
- Dyrektor szkoły może odwołać planowaną dyskotekę w przypadku niewystarczającej
liczby opiekunów lub z innej przyczyny.
- Na dyskoteki szkolne nie są wpuszczane osoby spoza szkoły, dotyczy to również
absolwentów ZS nr 2.
- Uczeń ma obowiązek dostarczyć zgodę opiekunom Samorządu Uczniowskiego w dniu
dyskoteki. Na podstawie deklaracji opiekunowie Samorządu Uczniowskiego sporządzają
listę uczniów biorących udział w dyskotece.
- Wyrażenie zgody na udział w zabawie stanowi jednocześnie deklarację zapoznania się z
regulaminem dyskoteki oraz zgodę na samodzielne opuszczenie dyskoteki po zakończeniu
zabawy.
- Uczeń, który opuści dyskotekę w trakcie jej trwania nie może już na nią powrócić.
- Za bezpieczeństwo w drodze na dyskotekę i po jej zakończeniu odpowiedzialni są rodzice
prawni opiekunowie ucznia.
- Opiekę podczas dyskotek sprawują nauczyciele oraz opiekunowie Samorządu
Uczniowskiego.
- Nauczyciel sprawujący opiekę zobowiązany jest do terminowego objęcia dyżuru w
miejscu wskazanym przez organizatora dyskoteki i do aktywnego działania na rzecz
respektowania regulaminu dyskoteki oraz czynnej troski o bezpieczeństwo uczniów.
- W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające
bezpieczeństwu uczestników imprezy. Niedozwolone jest:
- a) wchodzenie na stoły, krzesła lub inne elementy wyposażenia.
- b) bieganie po korytarzach i schodach.
- c) otwieranie i wychylanie się przez okna budynku, wchodzenie wychodzenie przez
okna.
- d) stosowanie agresji fizycznej i psychicznej (popychanie, kopanie, bicie, podstawianie nóg.
przezywanie, obrażanie, wyzywanie itp.).
- e) siadanie na schodach, półpiętrach blokując swobodne poruszanie się innych uczestników
imprezy,
- f) śmiecenie, niszczenie mienia i sprzętu.
- g) noszenie przy sobie niebezpiecznych dla życia i zdrowia przedmiotów.
- h) publiczne i ostentacyjne manifestowanie uczuć.
- i) podejmowanie innych zachowań zagrażających bezpieczeństwu uczestników
dyskoteki lub stwarzające zagrożenie dla budynku, w którym się odbywa.
- Niewłaściwe zachowanie ucznia w trakcie dyskoteki podlega karom określonym w
Statucie Szkoły.
- W czasie dyskoteki obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, picia alkoholu,
zażywania środków odurzających i psychoaktywnych, oraz wnoszenia ww. środków do
budynku, w którym odbywa się zabawa.
- Złamanie zakazu z punktu 15 może spowodować przerwanie dyskoteki.
- Uczestnika dyskoteki usuniętego za nieprzestrzeganie regulaminu odbierają osobiście
rodzice prawni opiekunowie.
- W przypadku podejrzenia o posiadanie przez ucznia niebezpiecznych przedmiotów lub
środków niedozwolonych informuje się o tym fakcie dyrektora szkoły, wychowawcę,
rodziców i policję.
19.Straty materialne wynikłe podczas dyskotek pokrywane są przez rodziców opiekunów
prawnych sprawców zdarzenia po rozmowie z dyrektorem szkoły.
- Regulamin dyskoteki szkolnej jest dostępny na stronie internetowej szkoły.
Zgoda rodziców, plik do pobrania